czwartek, 7 maja 2015

Przeczytałam w.... styczeń-kwiecień 2015

Witajcie,

Za nami cztery miesiące roku 2015. Zajrzałam do kalendarza z zakładką 'przeczytane w 2015' i muszę Wam powiedzieć, że nie jest źle. Dotychczas przeczytałam 10 książek. Prawdopodobnie nie jest to wynik wybitny, ale weźcie pod uwagę, że czasy szkolne mam już dawno za sobą (studenckie zresztą też), więc i czasu na czytanie ubyło (ech.. te nudne wykłady - idealne warunki na czytanie).

Wpis w zasadzie powinien był ukazać się w długi weekend, ale wiecie, jak to jest - trzeba wykorzystać wolne chwile w 100% :) I na pewno nie na siedzenie przed komputerem.



Tak więc poniżej lista (w kolejności czytania):











Białołęcka Ewa - wiedzma.com.pl
















Chmielewska Joanna - Pech















Chmielewskaka Joanna - Większy kawałek świata















Dusan Fabian - Rytuał t.1
















Dusan Fabian - Rytuał t.2




















Keith de Candido - Supernatural - Nigdy więcej










i




Keith de Candido - Supernatural - Wyspa kośc


















Hendel Paulina - Zapomniana księga t.1 - Strażnik






a







Matuszkiewicz Irena - Dziewczyny do wynajęci


















Hendel Paulina - Zapomniana ksiąga t.2 - Tropicie




W planach mam sukcesywne dodawanie notatek na temat powyższych książek. Ale first by first - chcę dopaść się do Anielskich Zastępów - M.L.Kossakowskiej,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz