niedziela, 4 maja 2014

Tydzień z książką #5 - 18/52/2014 (27.01.2014 – 04.05.2014)

Zajęta obowiązkami służbowymi, porzuciłam na ponad 3 miesiące serię ‘tydzień z książką’. 

Teraz, pod koniec majowego długiego weekendu mam czas na czytelnicze podsumowanie tygodni od 27 stycznia do 4 maja.

Łącznie przeczytałam 11 książek. Więcej, niż się spodziewałam.

Polecacie coś konkretnego na najbliższe 3 miesiące?




Przeczytałam:

Ćwiek Jakub
1.      Kłamca
2.      Kłamca 2. Bóg marnotrawny
3.      Kłamca 3. Ochłap sztandaru
4.      Kłamca 4. Kill’em all









Głuchowski Piotr, Hołub Jacek „Ojciec Tadeusz Rydzyk. Imperator” 




















Roth Veronica
1.    Niezgodna
2. Zbuntowana

























Canavan Trudi – „Trylogia zdrajcy”

1.      Misja Ambasadora
2.      Łotr
3.      Królowa zdrajców














Podręcznik „Nasz elementarz”









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz