niedziela, 29 grudnia 2013

problemy techniczne


Jestem na bloggerze obecna od pół roku, ale ciągle mam problem z ogarnięciem się. Walczę ze wszystkim, od tła począwszy, przez czcionkę, zdjęcia, na ustawieniach prywatności skończywszy. Google+ to także czarna magia. Mimo, że jestem rocznikiem ’80, więc teoretycznie z komputerem i siecią WWW miałam pierwsze spotkanie w szkole podstawowej (tej 8mio-letniej), to nadal mam ogromne problemy, aby ustawić wszystko tak, by działało jak chcę.



Dlatego chciałabym prosić o cierpliwość i wyrozumiałość, jeśli w jakiś sposób moje działania sprawią, że coś będzie działać dziwnie i nie tak, jak powinno. Ponieważ mój plan zakłada zapoznanie się bliżej z techniką komunikacji w XXI wieku, prawdopodobnie po drodze zrobię dużo głupich rzeczy.


Czy tylko ja mam takie problemy? Czy młodzież rodzi się teraz z genetycznie zaprogramowaną umiejętnością posługiwania się komputerem i siecią WWW?

4 komentarze:

  1. Ja akurat z tego typu sprawami nie mam problemu. Ale proponuję wejść na bloga Marty Kor.
    http://mkczytuje.blogspot.com/search/label/Jak%20To%20Zrobi%C4%87%3F
    Link prowadzi do bloga Marty i jej Serii jak to zrobić, na której pokazuje w jak łatwy i przyjemny sposób poprawić wygląd i wydajność bloga :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dokładnie czegoś takiego potrzebowałam. Krótko, prosto i łopatologicznie- po prostu na temat.

      Usuń
  2. Taka łatwa obsługa blogspota przychodzi z czasem. Przynajmniej mi to trochę czasu zajęło... ;-) Pozdrawiam :-) florareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pocieszenie. Mam nadzieję, że trochę doczytam, trochę poeksperymentuję, i wszystko ułoże tak, jak chcę.

    OdpowiedzUsuń