środa, 15 stycznia 2014

Książki, które przeczytałam w roku 2013 (cz. 2/3)



Ciąg dalszy nastąpił…


W międzyczasie wróciłam do mojej ukochanej autorki (śp.p.) Joanny Chmielewskiej. Dopadłam kilka z jej nowszych książek. Choć nie są one tak dobre, jak te sprzed roku 1990, to z sympatii dla autorki czytam wszystko, co wyszło spod jej pióra.



47.      Chmielewska Joanna – Zapalniczka

48.      Chmielewska Joanna – Bułgarski bloczek

49.      Chmielewska Joanna – Krwawa zemsta

50.      Chmielewska Joanna – Zbrodnia w efekcie


Wakacje to także okres zaczytywania się w „Oku Jelenia” Pilipiuka Andrzeja. Mimo, że cały czas miałam przed oczami „Pana Lodowego Ogrodu” Jarosława Grzędowicza, to samą serię Pilipiuka czytało mi się bardzo dobrze. Szczególnie zakończenie, choć za szybkie i wydawałoby się- pisane pod deadline – było satysfakcjonujące.

51.      Pilipiuk Andrzej - Oko Jelenia - Droga do Nidaros

52.      Pilipiuk Andrzej - Oko Jelenia - Srebrna Łania z Visby

53.      Pilipiuk Andrzej - Oko Jelenia - Drewniana Twierdza

54.      Pilipiuk Andrzej - Oko Jelenia - Pan Wilków

55.      Pilipiuk Andrzej - Oko Jelenia - Triumf Lisa Reinicke

56.  Pilipiuk Andrzej - Oko Jelenia - Sfera Armilarna


Tuż po wydaniu każdego z dwóch pierwszych tomów „Sklepiku z Niespodzianką” Katarzyny Michalak stawałam się posiadaczką drukowanego egzemplarza. Niestety, zanim osobiście dopadłam się, aby je przeczytać, trafiły w ręce znajomych. Dopiero wczesną jesienią miałam okazję, aby zapoznać się z książkami osobiście.

57.  Michalak Katarzyna  - Sklepik z Niespodzianką. Bogusia

58.  Michalak Katarzyna  - Sklepik z Niespodzianką. Adela


Wracając do tematów fantastyki, rozpoczęłam przygodę z „Fionavarskim gobelinem” Kay Guy Farviel. Zgodnie z informacją lubimyczytac.pl jest to jedna z najpopularniejszych trylogii fantasy. Jako miłośniczka tego gatunku musiałam się zapoznać z serią. Niestety, drugiego tomu nie skończyłam i nie wiem, czy kiedykolwiek to nastąpi. Jakoś nie zakochałam się w tej serii.

59.  Kay Guy Farviel – Fionavarski gobelin – Letnie drzewo

60.  Kay Guy Farviel – Fionavarski gobelin – Wędrujący ogień


Listopadowa lektura to polski autor Dębski Eugeniusz z serią „Moherfucker”. Mam nadzieję, że ciąg dalszy nastąpi, bo te trzy części czytało się bardzo przyjemnie.

61.  Dębski Eugeniusz – Moherfucker – HELL-P

62.  Dębski Eugeniusz – Moherfucker – Moherfucker

63.  Dębski Eugeniusz – Moherfucker – Russian Impossible


Grudzień należał do „Cyklu o Koniaszu” Zambocha Mirosłava. Seria, którą odkryłam w zeszłym roku, a w tym powróciłam.

64.  Zamboch Miroslav - Cykl o Koniaszu – Na ostrzu noża t.1

65.  Zamboch Miroslav - Cykl o Koniaszu – Na ostrzu noża t.2

66.  Zamboch Miroslav - Cykl o Koniaszu – Krawędź żelaza t.1

67.  Zamboch Miroslav - Cykl o Koniaszu – Krawędź żelaza t.2

68.  Zamboch Miroslav - Cykl o Koniaszu – Wilk Samotnik t.1

69.  Zamboch Miroslav - Cykl o Koniaszu – Wilk Samotnik t.2


Ciąg dalszy nastąpi…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz