niedziela, 12 stycznia 2014

Tydzień z książką #2/52/2014 (06.01.2014 – 12.01.2014)


Ten tydzień nie sprzyjał czytaniu. Codzienne kilkunastogodzinne wpatrywanie się w ekran i ciągi cyferek zniechęcały do innych materiałów drukowanych. Oczy odmawiały posłuszeństwa. Mimo to coś jednak poczytałam – głównie ustawę VAT ;) Choć do bestsellerów literackich bym jej nie zaliczyła.




Mimo to kilka książek towarzyszyło mi w zeszłym tygodniu:

1.      Kernick Simon „Osaczony” –wciągająca akcja i moja chęci dowiedzenia się ‘kto zabił’ nie wystarczyły, bym skończyła czytać tą książkę. Ale wytrwale wożę w torebce z nadzieją, że znajdę dość czasu i chęci, bym dokończyć lekturę.

2.      Zamboch Miroslav Cykl o Koniaszu „Na ostrzu noża t.2 – podobnie jak w zeszłym tygodniu, przeczytałam kilkadziesiąt stron. Tak, żeby nie usnąć w pociągu, w późnych godzinach wieczornych.

3.      Wałęsa Danuta „Marzenia i tajemnice” – zapowiadałam, że zacznę czytać, a nawet nie zerknęłam na ani jedną stronę. Mea Kulpa.


Na półce czekają kolejne książki.

·         Michalak Katarzyna „Bezdomna”

·         Michalak Katarzyna „Nadzieja”




legenda
·         Zielone – przeczytane
·         Żółte – w trakcie czytania
·         Czerwone – planowane, nieczytane
·         Fioletowe – nowości czekają w kolejce

2 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej info na moim blogu:

    http://fioletowydzwonek.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wezmę udział w zabawie - podoba mi się jej idea :)

      Usuń