niedziela, 19 stycznia 2014

Tydzień z książką #3/52/2014 (13.01.2014 – 19.01.2014)

Udało się J skończyłam czytać dwie książki, a na półce na przyszły tydzień czekają kolejne dwie. Tutaj małe podsumowanie, a na kilka słów więcej zapraszam do recenzji.

  1. Wałęsa Danuta „Marzenia i tajemnice” – skończyłam czytać piątkowy wieczór. Recenzja TUTAJ.
  2. Kernick Simon „Osaczony” – po początkowym zaczytaniu, zainteresowanie gdzieś zniknęło. Ale zmobilizowałam się i książkę dokończyłam. Krótka recenzja TUTAJ (link wkrótce)


W tym tygodniu planuję (prze)czytać:
  • Michalak Katarzyna „Bezdomna
  • Michalak Katarzyna „Nadzieja”

Od początku roku zbieram się do napisania recenzji „Sezonu burz”, ale jakoś mi nie idzie. Stwierdziłam, że nic na siłę. Myślę, że przeczytam książkę jeszcze raz. Może wtedy łatwiej będzie mi się wypowiedzieć na jej temat.


P.S. W tym tygodniu pojawi się moja odpowiedź na nominację do ‘Liebster Blog Award’. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz